2007. október 14., vasárnap

Adagio


















24 megjegyzés:

Tündi írta...

Ebbe a gyűrűbe belezúgtam Gabi! Nagyon ütős!!!

Ary írta...

Örülök hogy befejezted :) nagyon szép lett Gabi :))

timpi írta...

Gyönyörű ez a gyűrű! Nagyon szép szine van!!!!

Arduinna írta...

gyönyörű lett ez a gyűrű, gratulálok, Gabi!

Bódisné Pichler Tünde írta...

Annyira szép lett! Én is akarom! :)

Babó gyöngyművek írta...

Gyönyörűek, Gabi nagyon ügyes vagy!!

LNóri írta...

Szia Gabi,

A gyöngybox forumról "ismerjük" egymást, onnan jutottam el ide hozzád nézelődni.
Gratulálok a gyűrűhöz, csodaszép lett. Én is megcsináltam ezt a gyűrűt pár hete, de egy helyen valamit elszúrtam és ez sajnos az egész formáját elvette...
nézd meg a blogomban, ha gondolod, kiváncsi vagyok a véleményedre
kreativoazis.blogspot.com
Nóri

Sophie's Shine írta...

Gabi, nagyon szép gyűrű!!!!!

Erdei Mária Virág / Marcsi írta...

Nagyon szép lett!!! Szívesen hordanám!!!

Roberta írta...

Gabi, gyönyörű ez a gyűrű, és eszméletlen jó a színe!!!

fszeva írta...

Imádom a gyűrűid Gabesz!!!!:))

Makramé írta...

Köszönöm Tündi, aranyos vagy!!:-))

Makramé írta...

Köszönöm szépen, hát "kissé" lusta voltam, ami a befejezést illeti!

Makramé írta...

Köszönöm Timpi, igen, én egyébként is nagyon szeretem a barna minden árnyalatát, talán túlságosan is!!

Makramé írta...

Köszönöm Dia, jó tanítómesterünk van!!:-)))

Makramé írta...

Köszi szépen Tündi, hajrá, kíváncsian várom!!

Makramé írta...

Barbi, köszi szépen! Nagyon igyekszem!!

Makramé írta...

Köszönöm Nóri, megnéztem, majd írok, még törpölök rajta...egy gondolatom már van.
Felveszlek a linkjeim közé, ha nem baj.:-))

Makramé írta...

Köszönöm szépen Zsófi, ezt megfűzni is egy régi álmom volt.

Makramé írta...

Aranyos vagy Marcsi, köszönöm!!

Makramé írta...

Köszi szépen, Roberta, hát igen, az én színem...:-))

Makramé írta...

Éva, ari vagy! Köszönöm, örülök, hogy tetszik!!

Brigi írta...

hát ez több mint szuper, eszeveszett !!!!!!!

Zsani írta...

Nagyon csini gyűrű, hordanám szívesen!!!