2007. október 14., vasárnap

Adagio


















24 megjegyzés:

Tündi írta...

Ebbe a gyűrűbe belezúgtam Gabi! Nagyon ütős!!!

Ary írta...

Örülök hogy befejezted :) nagyon szép lett Gabi :))

timpigyöngyei írta...

Gyönyörű ez a gyűrű! Nagyon szép szine van!!!!

Arduinna írta...

gyönyörű lett ez a gyűrű, gratulálok, Gabi!

Bódisné Pichler Tünde írta...

Annyira szép lett! Én is akarom! :)

babobead írta...

Gyönyörűek, Gabi nagyon ügyes vagy!!

LNóri írta...

Szia Gabi,

A gyöngybox forumról "ismerjük" egymást, onnan jutottam el ide hozzád nézelődni.
Gratulálok a gyűrűhöz, csodaszép lett. Én is megcsináltam ezt a gyűrűt pár hete, de egy helyen valamit elszúrtam és ez sajnos az egész formáját elvette...
nézd meg a blogomban, ha gondolod, kiváncsi vagyok a véleményedre
kreativoazis.blogspot.com
Nóri

Zsófi írta...

Gabi, nagyon szép gyűrű!!!!!

Erdei Mária Virág / Marcsi írta...

Nagyon szép lett!!! Szívesen hordanám!!!

Roberta írta...

Gabi, gyönyörű ez a gyűrű, és eszméletlen jó a színe!!!

fszeva írta...

Imádom a gyűrűid Gabesz!!!!:))

Makra Gabriella írta...

Köszönöm Tündi, aranyos vagy!!:-))

Makra Gabriella írta...

Köszönöm szépen, hát "kissé" lusta voltam, ami a befejezést illeti!

Makra Gabriella írta...

Köszönöm Timpi, igen, én egyébként is nagyon szeretem a barna minden árnyalatát, talán túlságosan is!!

Makra Gabriella írta...

Köszönöm Dia, jó tanítómesterünk van!!:-)))

Makra Gabriella írta...

Köszi szépen Tündi, hajrá, kíváncsian várom!!

Makra Gabriella írta...

Barbi, köszi szépen! Nagyon igyekszem!!

Makra Gabriella írta...

Köszönöm Nóri, megnéztem, majd írok, még törpölök rajta...egy gondolatom már van.
Felveszlek a linkjeim közé, ha nem baj.:-))

Makra Gabriella írta...

Köszönöm szépen Zsófi, ezt megfűzni is egy régi álmom volt.

Makra Gabriella írta...

Aranyos vagy Marcsi, köszönöm!!

Makra Gabriella írta...

Köszi szépen, Roberta, hát igen, az én színem...:-))

Makra Gabriella írta...

Éva, ari vagy! Köszönöm, örülök, hogy tetszik!!

Brigi írta...

hát ez több mint szuper, eszeveszett !!!!!!!

Zsani írta...

Nagyon csini gyűrű, hordanám szívesen!!!